Hledáme vedoucího ekonomického oddělení

Úkolem vedoucího ekonomického oddělení je řízení ekonomického oddělení, vedení účetnictví z pozice hlavního účetního, příprava a řízení rozpočtu organizace s rozmanitými obory činností, členitou vnitřní organizační strukturou a s dynamickým vývojem jednotlivých rozpočtových položek, optimalizuje příjmovou a výdajovou stránku rozpočtu v průběhu roku, zpracovává finanční plány, podklady a zprávy pro potřeby jednotlivých oddělení organizace, ředitele a zřizovatele.

požadujeme:

  • VŠ vzdělání;
  • řídící a organizační schopnosti;
  • orientaci na výsledek, aktivní přístup k práci a samostatnost, spolehlivost, pohotovost v řešení nenadálých situací;
  • komunikativnost;
  • znalost práce s PC na dobré uživatelské úrovni;
  • časová flexibilita;
  • znalost příslušné legislativy;
  • zkušenost s vedením týmu výhodou;

popis pozice:

  • Vede ekonomické oddělení.
  • V rámci řídící kontroly vykonává pozici hlavní/ho účetní.
  • Zajišťuje vedení účetnictví organizace dle platné legislativy a zodpovídá za výkaznictví pro zřizovatele, řídí se metodickými pokyny zřizovatele.
  • Zajišťuje vedení mzdové agendy dle platné legislativy.
  • Zajišťuje systém financování organizace prostřednictvím více zdrojů financování, např. rozpočtových, mimorozpočtových a dalších veřejných zdrojů, dotačních apod. Zpracovává analýzy efektivnosti vynakládaných finančních prostředků a předkládá návrhy opatření ke zlepšení efektivnosti hospodaření.
  • Sestavuje rozpočet organizace s rozmanitými obory činností, členitou vnitřní organizační strukturou a s dynamickým vývojem jednotlivých rozpočtových položek, optimalizuje příjmovou a výdajovou stránku rozpočtu v průběhu roku, zpracovává finanční plány a podklady a zprávy pro potřeby jednotlivých oddělení organizace, ředitele a zřizovatele.
  • S ředitelem a vedoucími oddělení úzce spolupracuje na ekonomickém řízení organizace (metodické vedení, nastavování cenotvorby a byznys modelů jednotlivých provozů, zajištění externích zdrojů financování, především dotace a sponzoring.).
  • Zajišťuje ekonomicko-provozní záležitosti provozů organizace, včetně administrace veřejných zakázek a výběrových řízení.
  • Spolupracuje na tvorbě směrnic a jiných vnitřních předpisů organizace.
  • Reprezentuje organizaci na jednáních se zřizovatelem organizace, dalšími subjekty auditorskými, daňovými a účetními orgány.

nabízíme:

  • práci v dynamickém a přátelském kolektivu;
  • podpora profesního i osobního růstu;
  • práce na hlavní pracovní poměr (po prvním roce smlouva na dobu neurčitou);
  • nástup možný 1. 1. 2026;
  • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (zařazení do 11. platové třídy), osobní příplatek, příplatek za vedení, čtvrtletní odměny;
  • pružnou pracovní dobu, možnost částečně home – office;
  • 25 dnů dovolené ročně;
  • 3 dny zdravotního volna („sick days“);
  • stravenky v hodnotě 170 Kč;
  • služební notebook a mobilní telefon;

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete níže uvedené podklady do 30. listopadu 2025 na e-mail: jarmila.cizkova@branajihlavy.cz:

1) motivační dopis se stručným shrnutím vlastních zkušeností potřebných k výkonu této pozice,

2) strukturovaný životopis uchazeče s adresou, kontaktním telefonem a e-mailem.

Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru, předběžný termín ve čtvrtek 11. prosince 2025.

Bližší informace o této pozici poskytne Ing. Soňa Krátká, ředitelka organizace, +420 731 540 526, reditel@branajihlavy.cz.

Ke stažení

No items found.