Úkolem vedoucího ekonomického oddělení je řízení ekonomického oddělení, vedení účetnictví z pozice hlavního účetního, příprava a řízení rozpočtu organizace s rozmanitými obory činností, členitou vnitřní organizační strukturou a s dynamickým vývojem jednotlivých rozpočtových položek, optimalizuje příjmovou a výdajovou stránku rozpočtu v průběhu roku, zpracovává finanční plány, podklady a zprávy pro potřeby jednotlivých oddělení organizace, ředitele a zřizovatele.
požadujeme:
- VŠ vzdělání;
- řídící a organizační schopnosti;
- orientaci na výsledek, aktivní přístup k práci a samostatnost, spolehlivost, pohotovost v řešení nenadálých situací;
- komunikativnost;
- znalost práce s PC na dobré uživatelské úrovni;
- časová flexibilita;
- znalost příslušné legislativy;
- zkušenost s vedením týmu výhodou;
popis pozice:
- Vede ekonomické oddělení.
- V rámci řídící kontroly vykonává pozici hlavní/ho účetní.
- Zajišťuje vedení účetnictví organizace dle platné legislativy a zodpovídá za výkaznictví pro zřizovatele, řídí se metodickými pokyny zřizovatele.
- Zajišťuje vedení mzdové agendy dle platné legislativy.
- Zajišťuje systém financování organizace prostřednictvím více zdrojů financování, např. rozpočtových, mimorozpočtových a dalších veřejných zdrojů, dotačních apod. Zpracovává analýzy efektivnosti vynakládaných finančních prostředků a předkládá návrhy opatření ke zlepšení efektivnosti hospodaření.
- Sestavuje rozpočet organizace s rozmanitými obory činností, členitou vnitřní organizační strukturou a s dynamickým vývojem jednotlivých rozpočtových položek, optimalizuje příjmovou a výdajovou stránku rozpočtu v průběhu roku, zpracovává finanční plány a podklady a zprávy pro potřeby jednotlivých oddělení organizace, ředitele a zřizovatele.
- S ředitelem a vedoucími oddělení úzce spolupracuje na ekonomickém řízení organizace (metodické vedení, nastavování cenotvorby a byznys modelů jednotlivých provozů, zajištění externích zdrojů financování, především dotace a sponzoring.).
- Zajišťuje ekonomicko-provozní záležitosti provozů organizace, včetně administrace veřejných zakázek a výběrových řízení.
- Spolupracuje na tvorbě směrnic a jiných vnitřních předpisů organizace.
- Reprezentuje organizaci na jednáních se zřizovatelem organizace, dalšími subjekty auditorskými, daňovými a účetními orgány.
nabízíme:
- práci v dynamickém a přátelském kolektivu;
- podpora profesního i osobního růstu;
- práce na hlavní pracovní poměr (po prvním roce smlouva na dobu neurčitou);
- nástup možný 1. 1. 2026;
- platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (zařazení do 11. platové třídy), osobní příplatek, příplatek za vedení, čtvrtletní odměny;
- pružnou pracovní dobu, možnost částečně home – office;
- 25 dnů dovolené ročně;
- 3 dny zdravotního volna („sick days“);
- stravenky v hodnotě 170 Kč;
- služební notebook a mobilní telefon;
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete níže uvedené podklady do 30. listopadu 2025 na e-mail: jarmila.cizkova@branajihlavy.cz:
1) motivační dopis se stručným shrnutím vlastních zkušeností potřebných k výkonu této pozice,
2) strukturovaný životopis uchazeče s adresou, kontaktním telefonem a e-mailem.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru, předběžný termín ve čtvrtek 11. prosince 2025.
Bližší informace o této pozici poskytne Ing. Soňa Krátká, ředitelka organizace, +420 731 540 526, reditel@branajihlavy.cz.