Úkolem referenta oddělení facility je zajišťování technické správy ve svěřených objektech – Bráně Matky Boží, Domu Gustava Mahlera, Informačních centrech, Stříbrném domu, Jihlavském podzemí, kancelářích v ul. Divadelní, skladech na Pístově a ul. Kosmákově a ubytovacím zařízení v ul. Husova a spoluprace s oddělením produkce na zajištění technického zázemí pro kulturní akce (zejména mobilní TIC v rámci Léta na náměstí a kluziště v rámci Adventu na náměstí) včetně administrativy. Vede agendu majetkové správy organizace – evidenci majetku, zabezpečuje inventarizaci, aktualizuje stav majetku organizace.
požadujeme:
- SŠ vzdělání;
- řídící a organizační schopnosti;
- orientaci na výsledek, aktivní přístup k práci a samostatnost, spolehlivost, pohotovost v řešení nenadálých situací;
- komunikativnost, práce v týmu;
- znalost práce s PC na dobré uživatelské úrovni;
- časovou flexibilitu;
- znalost příslušné legislativy;
popis pozice:
- Asistence při zajištění technické správy a provozu svěřených objektů.
- Správa objednávek, smluv a limitovaných příslibů v systému pro oddělení facility a měsíční sledování jejich čerpání.
- Zajišťování užívání veřejného prostranství pro stavební řízení vedená oddělením facility a s tím spojená administrativa.
- Administrativní podpora evidence majetku.
- Plánování a řízení veškerých úklidových prací.
- Komunikace s nájemci a dodavateli služeb a zboží, vystavování objednávek na zboží a zařízení.
- Koncepční a organizační spolupráce na modernizaci vybavení objektů.
- Spolupráce s dotčenými odbory magistrátu města Jihlavy.
- Spolupráce při zadávání a zadávání měsíčních odečtů energií v objektech do systému Energy Broker.
- Spolupráce při správě a údržbě hardware a software, asistence při správě IT.
- Spolupráce při správě vozového parku.
- Spolupráce při zadávání výběrových řízení.
- Reporting facility managerovi organizace.
nabízíme:
- práci v dynamickém a přátelském kolektivu;
- podpora profesního i osobního růstu;
- práce na hlavní pracovní poměr (po prvním roce smlouva na dobu neurčitou;
- nástup možný 1. 1. 2026;
- platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (zařazení do 10. platové třídy), osobní příplatek, čtvrtletní odměny;
- pružnou pracovní dobu, možnost částečně home – office;
- 25 dnů dovolené ročně;
- 3 dny zdravotního volna („sick days“);
- stravenky v hodnotě 170 Kč;
- služební notebook a mobilní telefon;
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete níže uvedené podklady do 10. prosince 2025 na e-mail: jarmila.cizkova@branajihlavy.cz:
1) motivační dopis,
2) strukturovaný životopis uchazeče s adresou, kontaktním telefonem a e-mailem,
3) čestné prohlášení o bezúhonnosti, které lze nahradit výpisem z evidence rejstříku trestů ne starším než 3 měsíce.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru, předběžný termín ve čtvrtek 17. prosince 2025.
Bližší informace o této pozici poskytne Ing. Soňa Krátká, ředitelka organizace, +420 731 540 526, reditel@branajihlavy.cz.