Hledáme referenta oddělení facility

Úkolem referenta oddělení facility je zajišťování technické správy ve svěřených objektech – Bráně Matky Boží, Domu Gustava Mahlera, Informačních centrech, Stříbrném domu, Jihlavském podzemí, kancelářích v ul. Divadelní, skladech na Pístově a ul. Kosmákově a ubytovacím zařízení v ul. Husova a spoluprace s oddělením produkce na zajištění technického zázemí pro kulturní akce (zejména mobilní TIC v rámci Léta na náměstí a kluziště v rámci Adventu na náměstí) včetně administrativy. Vede agendu majetkové správy organizace – evidenci majetku, zabezpečuje inventarizaci, aktualizuje stav majetku organizace.

požadujeme:

  • SŠ vzdělání;
  • řídící a organizační schopnosti;
  • orientaci na výsledek, aktivní přístup k práci a samostatnost, spolehlivost, pohotovost v řešení nenadálých situací;
  • komunikativnost, práce v týmu;
  • znalost práce s PC na dobré uživatelské úrovni;
  • časovou flexibilitu;
  • znalost příslušné legislativy;

popis pozice:

  • Asistence při zajištění technické správy a provozu svěřených objektů.
  • Správa objednávek, smluv a limitovaných příslibů v systému pro oddělení facility a měsíční sledování jejich čerpání.
  • Zajišťování užívání veřejného prostranství pro stavební řízení vedená oddělením facility a s tím spojená administrativa.
  • Administrativní podpora evidence majetku.
  • Plánování a řízení veškerých úklidových prací.
  • Komunikace s nájemci a dodavateli služeb a zboží, vystavování objednávek na zboží a zařízení.
  • Koncepční a organizační spolupráce na modernizaci vybavení objektů.
  • Spolupráce s dotčenými odbory magistrátu města Jihlavy.
  • Spolupráce při zadávání a zadávání měsíčních odečtů energií v objektech do systému Energy Broker.
  • Spolupráce při správě a údržbě hardware a software, asistence při správě IT.
  • Spolupráce při správě vozového parku.
  • Spolupráce při zadávání výběrových řízení.
  • Reporting facility managerovi organizace.

nabízíme:

  • práci v dynamickém a přátelském kolektivu;
  • podpora profesního i osobního růstu;
  • práce na hlavní pracovní poměr (po prvním roce smlouva na dobu neurčitou;
  • nástup možný 1. 1. 2026;
  • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (zařazení do 10. platové třídy), osobní příplatek, čtvrtletní odměny;
  • pružnou pracovní dobu, možnost částečně home – office;
  • 25 dnů dovolené ročně;
  • 3 dny zdravotního volna („sick days“);
  • stravenky v hodnotě 170 Kč;
  • služební notebook a mobilní telefon;

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete níže uvedené podklady do 10. prosince 2025 na e-mail: jarmila.cizkova@branajihlavy.cz:

1) motivační dopis,

2) strukturovaný životopis uchazeče s adresou, kontaktním telefonem a e-mailem,

3)  čestné prohlášení o bezúhonnosti, které lze nahradit výpisem z evidence rejstříku trestů ne starším než 3 měsíce.

Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru, předběžný termín ve čtvrtek 17. prosince 2025.

Bližší informace o této pozici poskytne Ing. Soňa Krátká, ředitelka organizace, +420 731 540 526, reditel@branajihlavy.cz.

Ke stažení

No items found.